پنجره زرد

از این پنجره تمام رنگ ها تجزیه می‌شوند به رنگ زرد روشن:)

پنجره زرد

از این پنجره تمام رنگ ها تجزیه می‌شوند به رنگ زرد روشن:)

پنجره زرد

دیدن منظره‌ها از پنجره یعنی آنها را با دید مضاعف دیدن. هم دیدن با چشم، هم دیدن با دل.
کاناپه قرمز | میشل لبر

stained windows

BigBang theory

پنجشنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۸، ۱۲:۵۵ ب.ظ

عزیزم دارم راست می‌گم

من اگه می‌دونستم انقدر از شلدون و مدلش خوشم میاد هیچ‌وقت بیگ‌بنگ تئوری رو نگاه نمی‌کردم:))

به هرحال پنی هم زیادی بامزه‌ست.

فکر می‌کردم این حرفا نهایتا مال دوران راهنماییه! :دی

 

پ.ن: من خیلی خوشم میاد که کسی بتونه بخندونتم. البته کم هم پیش میاد با یه فیلم واقعا بخندم! خدایا شکرت که این سریال ساخته شده:]

  • ۹۸/۱۱/۰۳
  • نورا :)

نظرات  (۱)

حتما the office (آمریکایی) رو ببین. Family guy مقدار زیادی کثیف و اغلب offensiveه. اگه با اینا اوکی‌ای، ببین؛ بی‌نظیره.

استندآپ‌های جرج کارلین و جیم جفری رو هم من خیلی دوست دارم. گرچه سیاهن.

جیمل فلن هم که حتما خودت دیدی و میدونی چقدر خوبه.

پاسخ:
فعلا که فکر کنم خیلی طول میکشه تا همین بیگ بنگ تئوری هم تموم شه!
ولی مرسی میبینمشون:)) 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">