پنجره زرد

از این پنجره تمام رنگ ها تجزیه می‌شوند به رنگ زرد روشن:)

پنجره زرد

از این پنجره تمام رنگ ها تجزیه می‌شوند به رنگ زرد روشن:)

پنجره زرد

دیدن منظره‌ها از پنجره یعنی آنها را با دید مضاعف دیدن. هم دیدن با چشم، هم دیدن با دل.
کاناپه قرمز | میشل لبر

stained windows

زیادت می‌کند دردم

چهارشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۹، ۰۵:۱۰ ب.ظ

هنوز هم!

چیه این استقلال که این‌قدر کلیشه‌ای و قوی می‌خوامش؟ چندسال باید صبر کنم برای داشتنش؟ چند تومن باید پول جمع کنم؟ چه‌قدر باید کار کنم؟ تا کجا باید برنامه‌ریزیش کنم؟ تا کی باید تصورش کنم؟

توی آینه به خودم خیره می‌شم و می‌گم «ترسویی. اگر نبودی خوراکش فقط یک کنکور نسبتا بد بود. رتبه دورقمی چه کمکی بهت کرد که این‌قدر براش حرص زدی؟!»

و نهایتا چی‌کار از دستمون برمیاد؟ توی آینه به خودمون لبخند می‌زنیم!! :)

 

پ.ن: من برای امشب عکسی ندارم! ببخشین ایشالا فردا دوتا عکس رو با هم بارگذاری می‌کنم. (عکس «ابرها» هم لطف کنید و به روم نیارید:) )

  • ۹۹/۰۱/۲۰
  • نورا :)

نظرات  (۶)

خیره انشالله 

پاسخ:
:) 
  • رفیقِ نیمه راه
  • زندگی زیادم برای ما (پسرها) خیلی آسون نیست...
    البته بقیه رو نمیدونم اما برای من که
    بسی سخته...

    پاسخ:
    من نگفتم زندگی برای کسی آسونه! قطعا می‌دونم که خیلی وجوه مختلف از سختی‌های زندگی پسرها رو در جریانش نیستم و قطعا قطعا همه زندگی‌ها شبیه هم نیست. نمی‌شه با تقسیمش به زندگی پسرونه و دخترونه بهش فکر کنیم!
    من درباره خودم گفتم چون خودم و اهدافم و محدودیت‌هام رو می‌شناسم. نه درباره همه دخترها و نه درباره همه پسرها!

    و امیدوارم زندگی براتون روی روال بیفته:) 

    من چند سال پیش به جایی رسیده بودم که واقعا داشتم فکر می‌کردم ارشدو جوری بدم که برم شهر دیگه :))

     

    حالا این چند روز اوضاع یه طوری شده که یه کارایی رو دوشم افتاده و دارم همه‌ش فکر می‌کنم اگه مستقل زندگی می‌کردم از پسش برمیومدم؟

    پاسخ:
    ممنونم که منظورم رو از اون قسمت فهمیدین:))
    نمی‌دونم فکر می‌کنم این صرفا یک وابستگیه. یعنی اگر تنها و مستقل بودیم احتمالا از پس خیلی چیزها مجبور بودیم بربیایم. 

    آره قطعا آدم تو شرایطش قرار بگیره از پسش برمیاد.

    فقط من در نوسانم بین اینکه گاهی دلم می‌خواد و گاهی نمی‌خواد که در شرایطش قرار بگیرم!

    پاسخ:
    می‌فهمم:) 

    به اینجای داستان که میرسه از اینکه تهرانیم بدم میاد :( 

    پاسخ:
    بزن قدش. هم‌دردیم:)) 

    واقعا تو این مسائل به ما تهرانیا ظلم بزرگی شده (با کف دست به پیشانی میکوبد)

    پاسخ:
    اون گیف شلدون که داره می‌زنه رو شونه لئونارد و می‌گه there, there :))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">