پنجره زرد

از این پنجره تمام رنگ ها تجزیه می‌شوند به رنگ زرد روشن:)

پنجره زرد

از این پنجره تمام رنگ ها تجزیه می‌شوند به رنگ زرد روشن:)

پنجره زرد

دیدن منظره‌ها از پنجره یعنی آنها را با دید مضاعف دیدن. هم دیدن با چشم، هم دیدن با دل.
کاناپه قرمز | میشل لبر

stained windows

ما را همه شب نمی‌برد خواب.

جمعه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۹، ۰۳:۲۲ ق.ظ

یک‌چیزی که هست اینه که من همین الان نیاز دارم با یکی حرف بزنم که فقط گوش کنه و به من حق بده، یک جوری که فکر کنم واقعا دقیق و حساب‌شده داره می‌گه.

و اوه بله عزیزم. مشاورهای ناموزون مرکز مشاوره شاید فقط به همین درد می‌خورن... فکرش رو بکن! تا حداقل یک ماه دیگه نمی‌تونم برم اون‌جا و قطعا دیوونه می‌شم اگه نرم پیششون! :|

 

+به پست قبل توجه لازم رو به عمل بیارید لطفا:) 

  • ۹۹/۰۱/۱۵
  • نورا :)

نظرات  (۱)

بیا با من حرف بزن :)

پاسخ:
همین یک جمله کوتاه چه‌قدر دلنشین بود:)))
ممنونم:')
مطمئن باش یادم می‌مونه که یکی از دوست‌های خوبم هست که می‌تونم باهاش صحبت کنم:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">