پنجره زرد

از این پنجره تمام رنگ ها تجزیه می‌شوند به رنگ زرد روشن:)

پنجره زرد

از این پنجره تمام رنگ ها تجزیه می‌شوند به رنگ زرد روشن:)

پنجره زرد

دیدن منظره‌ها از پنجره یعنی آنها را با دید مضاعف دیدن. هم دیدن با چشم، هم دیدن با دل.
کاناپه قرمز | میشل لبر

stained windows

Love will never die, die, die

چهارشنبه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۹، ۱۲:۳۸ ب.ظ

صرفا برای این‌ که تعاریفتون از زیبایی تغییر پیدا کنه:))

 

Birds - Imagine Dragon
دریافت

  • ۹۹/۰۱/۱۳
  • نورا :)

نظرات  (۱۲)

  • ارکیده ‌‌‌‌
  • دوسش داشتم :)

    پاسخ:
    من از صبح بیدار شدم و می‌خوام درس بخونم. هی می‌گم خب یک‌بار دیگه گوش می‌دم و می‌رم:)
    و واقعا نمی‌تونم:)) 
  • ارکیده ‌‌‌‌
  • من با آهنگ درس میخونم

    باورت میشه؟

     

    البته فقط خارجی و گاهی بیکلام :)

    پاسخ:
    با بی‌کلام آره می‌شه. اتفاقا وقت‌هایی که تمرکز ندارم باعث می‌شه راحت‌تر تمرکز کنم:)
    ولی وقتی داره حرف می‌زنه واقعا نمی‌شه:))))
  • ارکیده ‌‌‌‌
  • برای همین میگم انگلیسی... چون کمتر تمرکزت روی کلامش میره :)

     

    البته من وقتی موتورم روشن شد، دیگه خاموش میکنم آهنگ رو. بستگی داره چقدر طول بکشه روشن شدنش :))

    پاسخ:
    می‌دونم می‌دونم کاملا :))
  • سُولْوِیْگ .🌈
  • اصلا ایمجین درگنز... 

    هر آهنگی که تا الان ازشون شنیدم محشر بوده. 

    پاسخ:
    :)))))
  • مائده ‌‌‌‌‌‌‌
  • و همچنین اوصیکم: whatever it takes از همین عزیزان.

    پاسخ:
    اوه باشه گوش می‌دم مائده:))
    ممنون:) 

    عنوانو که دیدم مورمور شدم و آهنگ تو کله ام پلی شد و می خواستم همونجا بشینم زمین و زار زار گریه کنم.

    پاسخ:
    چرا گریه حالا؟ :))) 

    می تونم بگم یکی از غم انگیزترین آهنگاییه که شنیدم، I hope I see you again... از این غمبارتر؟؟!

     

    ولی کلا خیلی خوبن اینا، هر چهارتا آلبومشون رو دوست دارم، یکی از اون یکی بهتر. بیشتر موزیک ویدیوهاشون رو هم دوست دارم.

    پاسخ:
    ولی می‌گه everything is temporary و life will make you grow :)
    امید بیش‌تر از این؟ :))

    یکی‌شون رو که از همه بیشتر دوست داری بگو برم بشنوم:)) 

    اوهوم، ولی خب امید غمناکیه باز!.. اون جاش هم که می گه آی نو دت اووووهووو خیلی غمناک صداش حقیقتا...

     

    من Only رو خیییلی دوست دارم، خیلی زیاد... ولی خب فقط به خاطر متنش، هزچند فانتزی ایه که دیگه کلا از خیرش گذشتم، و آهنگ خیلی پرطرفداری هم نیستش. اگه Believer رو نشنیدین، پس Thunder رو پیشنهاد می کنم. اگه اونم شنیدین، Natural.

    پاسخ:
    آره خب:)

    ممنون :)) گوش می‌دم بهشون. هیچ‌کدوم رو نشنیده بودم هنوز. 
  • ...:: بخاری ::...
  • هنوز believer  و natural بالاتر از این اهنگن. شرمنده :)

    پاسخ:
    نه نه من هردوی این‌ها رو گوش دادم و هنوز هم با اختلاف این یکی بهتره:))
    شرمنده:) 

    عجب چیزی بود :) 

    دریافت شد D: ممنون!

    پاسخ:
    خداروشکر که خوشتون اومد:'))
  • ...:: بخاری ::...
  • :))))))))))))))))))))))))

    پاسخ:
    :)))))
    چه‌طور مگه؟:)) 
  • ...:: بخاری ::...
  • همینطوری. برام جالب بود ک نظرات متفاوت هست. خوشم میاد از سلیقه متفاوت.

     

    پاسخ:
    آره واقعا جالبه:) 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">