پنجره زرد

از این پنجره تمام رنگ ها تجزیه می‌شوند به رنگ زرد روشن:)

پنجره زرد

از این پنجره تمام رنگ ها تجزیه می‌شوند به رنگ زرد روشن:)

پنجره زرد

دیدن منظره‌ها از پنجره یعنی آنها را با دید مضاعف دیدن. هم دیدن با چشم، هم دیدن با دل.
کاناپه قرمز | میشل لبر

stained windows

گام هفتم - شادی اصیل

پنجشنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۸، ۰۸:۰۴ ب.ظ

دنیا جای بدیه ولی ارزش جنگیدن داره:)

گام قبلی

این یکی رو خودتون گوش کنید لطفا، من از عهده گفتنش برنمیام. تمامش یک شعره از احمد شاملوی معرکه. خیلی مهمه که خوب خوب بشنویدش:))

+ صوت پادکست از کانال تلگرام دکتر مجتبی شکوری

 

پ.ن: آفرین زهرا مقاومت کن. فقط یکی دیگه مونده! :] 

  • ۹۸/۱۲/۲۹
  • نورا :)

نظرات  (۳)

  • مائده ‌‌‌‌‌‌‌
  • ممنون زهرا خیلی بود واقعا! :)

    پاسخ:
    خواهش می‌کنم مائده:)
    من خیلی ازشون خوشم اومده بود و گفتم به شما هم بگم، وگرنه کار خاصی که نکردم
  • مائده ‌‌‌‌‌‌‌
  • *خیلی 'خوب' بود یعنی درواقع!:دی

    این پادکست darwin's dangerous Idea هم واااقعا خوب بود، هم زیست داشت، هم مهندسی، هم فلسفه...همه‌ی دوست‌داشتنی هام کنارهم!

    دیگه پادکست خوب چی سراغ داری؟ :))

    پاسخ:
    اوه من واقعا متوجهش نشده بودم:دی :))
    من هم خیلی دوستش داشتم، خیلی خیلی خوش‌حال شدم که به اون هم گوش دادی مائده. واقعا ممنونم ازت:))
    کلا من عاشق پادکست‌های بی‌پلاسم. هردفعه یک کتاب غیرداستانی رو روایت می‌کنه و بیشتر تو حوزه‌های روانشناسی و فلسفه و جامعه‌شناسی وارد می‌شه. وای مائده نمی‌دونی واقعا همه اپیزودهاش جالبه و معتادکننده‌ست اصلا:))
    با این طیف علاقه‌ای که گفتی فکر می‌کنم پادکست‌های فصل چهارم استرینگ‌کست هم دوست داشته باشی. توی کست‌باکس سرچ کن string cast :)
    اگر باز هم چیزی به نظرم رسید بهت می‌گم:) 
  • مائده ‌‌‌‌‌‌‌
  • وای آره بی‌پلاس خیلی خوبه، منم تو تابستون گوش میدادم ولی بعدش کنکور و اینا شروع شد دیگه فرصت نکردم :'(

    مرسی مرسی حتما گوشش میدم.

    Deep work و the road to character رو هم دوست داشتم من.

    تازه زهرا، خبر نداری که رفتم darwin's dangerous Idea رو پی‌دی‌اف‌ش رو دانلود کردم و شروع کردمش :دی

    پاسخ:
    بعد کنکور خیلی خیلی وقت داری برای همه کارهایی که دوست داری:')
    آره من هم اولین چیزی که ازون شنیدم deep work بود:))
    اوه چه قدر خوب^^ من واقعا خوش‌حالم برات.من هم می‌خوام دانلودش کنم بخونم پس:)) 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">