پنجره زرد

از این پنجره تمام رنگ ها تجزیه می‌شوند به رنگ زرد روشن:)

پنجره زرد

از این پنجره تمام رنگ ها تجزیه می‌شوند به رنگ زرد روشن:)

پنجره زرد

دیدن منظره‌ها از پنجره یعنی آنها را با دید مضاعف دیدن. هم دیدن با چشم، هم دیدن با دل.
کاناپه قرمز | میشل لبر

stained windows

Guess what? It's ABAN :)

چهارشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۸، ۱۲:۰۰ ب.ظ

بخوانید.

دوست دارم دوباره این پست را منتشر کنم:)

با این که بعد از 3 سال نه دستم به نوشتن میره و نه مغزم به اینقدر لطیف فکر کردن ولی باید حق آبان هر طور شده ادا بشه:))

  • ۹۸/۰۸/۰۱
  • نورا :)

نظرات  (۳)

اولا که چرا پست قبلیتو پاک کردی؟

دوما که دوباره خوندمش و دوباره هم دلم تنگ شد برات. اما کامنتارو که خوندم دلم برای خودم تنگ شد! :(

پاسخ:
ندانم احتمالا دوباره میذارمش.
:)) منم رفتم کامنتاشو خوندم دلم برات تنگ شد

دوس دارم بپرسم که آیا توام دوس داری برگردی تو اون‌ تاریخ؟ بعید می‌دونم جوابت مثبت باشه برای همین نمی‌پرسم. . .

پاسخ:
درست حدس زدی حتا برای یه لحظه هم دوست ندارم!!
تو دوست داری ینی؟ :) 

نمی‌دونم... تجربه‌های اون سالم رو دوست داشتم خیلی... 

آرزوی محاله خب🙄

پاسخ:
:)) 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">