پنجره زرد

از این پنجره تمام رنگ ها تجزیه می‌شوند به رنگ زرد روشن:)

پنجره زرد

از این پنجره تمام رنگ ها تجزیه می‌شوند به رنگ زرد روشن:)

پنجره زرد

دیدن منظره‌ها از پنجره یعنی آنها را با دید مضاعف دیدن. هم دیدن با چشم، هم دیدن با دل.
کاناپه قرمز | میشل لبر

stained windows

:|

سه شنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۷، ۱۱:۱۵ ب.ظ

شما که از شدت دلتنگی دل از دست میدین، چطور به زندگی عادیتون ادامه میدین؟ مثلن وقتی وسط کلاس نشستین و معلمه زل زد تو چشاتون، یه دفه یه جوری استرس نمی‌گیرین انگار همه رختای دنیا داره تو دل شما شسته میشه؟ مثلن وسط تستای عظیم فیز که یاد دلتنگیتون میفتین، میتونین بشینین و تمرکز کنین یعنی؟ من راه میفتم... کل خونه رو متر می‌کنم! با هرکس یه دوایی می‌کنم و وایمیستم ساعت‌ها جلوی آینه با خودم حرف می‌زنم (فک کنم باید به همین زودیا آینه‌مو بپوشونم! وقتمو زیادی میگیره!!) فکر می‌کنم به تمام تصاویری که بعدن قراره اتفاق بیفته و حتا تصورش هم برام سخته...

به خاطر همین دلتنگی لعنتی تو همین هفته اول یه خروار کار نصفه نیمه مونده! دست و دلم به کار و درس نمیره و هی یه درس جدیدو شرو می‌کنم به نیت این‌که شاید این حالمو خوب کنه! ولی حتا دیدن جزوه علی‌اکبر هم نمیتونه کاری برام بکنه...!

اتفاقی که امروز صبح افتاد هم خوبه بشنوید ببینید چه‌قد داغون حواسم پرته😂

تو برنامه دیدم هندسه تحلیلی داریم. گفتم خووو معلم هندسه قبلیمونه دیگه! نمیدونم چه جوری به این نتیجه رسیدم معلمش با دیف یکیه! اومدم جزوه دیفرانسیلو بردارم، گسسته رو گذاشدم تو کیفم:|

قشنگ قیمه ها عمیییقن تو ماستا بود:دی

  • ۹۷/۰۴/۱۲
  • نورا :)

نظرات  (۳)

  • چارلی ‎‌‌‌
  • عه شما هم رشته ریاضی هستین؟ :)) بالاخره یه هم رشته‌ای پیدا کردم تو بیان D:

    از همین اول کار یه راهی پیدا کنید که ذهنتون رو مهار کنید :) وگرنه ساعت‌ها و روزها و ماه‌ها رو درحال خیالپردازی و فکر کردن به چیزای بی‌مورد از دست میدین بدون اینکه درست حسابی کاری کرده باشین :) من خودم خیلی از وقتم رو اینطوری پروندم!
    پاسخ:
    آااااخ گفتی! همه تو بیان یا دکترن یا نویسنده خداوکیلی!😂

    :)))
    واقعا میترسم همین اتفاق بیفته برام! خیلی میترسم!
    راستی من همچنان روزی چند بار وبلاگتو چک میکنم که کی اون پستو میذاری^^
  • چارلی ‎‌‌‌
  • عه ببخشید دیر شد :)) تا فردا میذارم حتما :)

    + همین الان: پنالتی برای انگلیس!
    پاسخ:
    خوووبه خوووبه:)) میبخشم:دی

    +جییییییغ دااااااد هواااااااار
    البته که یه دور خونه رو خودم بردم رو هوا😂
  • مصومه‌تون
  • برای بار سوم می‌گویم:

    فک کنم دلتنگی تنها چیزیه که زمان حلش نمی‌کنه و هی بدترش می‌کنه ...

    و یه سوال:
    با اون زمانی که با خلاصه کردن "فیزیک" و نوشتنش به صورت "فیز" به دست میاری، چی کار می‌کنی؟😁
    پاسخ:
    با اجازه بزرگترا بَعععععلههه😂😎

    حق با توعه...

    دوتا سوال بپرس شما😏
    در واقع همون کاری که با زمان اضافه خلاصه کردن دیفرانسیل به دیف به دست میارم.
    میرم تست فیز میزنم به جاش😎😎همینقد خفن😐
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">